De ce nu mai vreau Facebook:

  • Facebook doreste ca in orice secunda sa stie unde sunt si ce fac
  • Facebook doreste ca eu sa ma loghez zilnic, daca nu o fac 3 zile imi cere o copie de pe buletin ca sa confirm ca sunt eu
  • Dintre prietenii de pe Facebook cunosc personal mai putin de jumatate iar din jumatatea pe care o cunosc prieteni cu adevarat sunt mult mai putini
  • Facebook imi “sugereaza” tot felul de reclame la regimuri de slabire, tampoane si firme obscure de care nu sunt interesat iar atunci cand vreau sa ascund acea prostie de reclama ma intreaba de ce nu o vreau; simplu, pentru ca e doar o prostie si nu ma vad obligat sa motivez de ce nu vreau sa o vad
  • Facebook e ca o tata de la tara care sta pe scaunel in fata portii spargand seminte si barfind pe oricine trece cu oricine apuca; scuze, chiar nu ma intereseaza
  • Asa ca eu m-am hotarat, cine doreste ma poate gasi aici

    https://dorunadoleanu.wordpress.com/

user1

Leave a Reply

